Перевірка і оформлення земельної ділянки в Україні

В першу чергу у будь-якої людини спочатку народжується мрія мати власний будинок. У наш час такі думки відвідують все частіше міських жителів. Але перш, ніж зважитися на будівництво власного котеджу, потрібно порахувати за допомогою калькулятора попередні витрати. При цьому слід врахувати, що доведеться вдаватися до будівельним послуг і відповідно внести їх в розрахунки. Оцінивши свої фінансові можливості, можна приймати рішення про будівництво заміського котеджу.

проверка земельного участка

Слідом за рішенням про будівництво власного будинку виникає питання про придбання земельної ділянки, на якому він буде зводитися. Існують різні варіанти отримання ділянки:

  • він може дістатися у спадок;
  • можливо безкоштовне отримання земельної ділянки під забудову;
  • пошук і оформлення купівлі-продажу ділянки.

Якщо ділянка дістається у спадок, то вибирати не доводиться, можна сміливо починати будівництво після переоформлення документів на ім’я спадкоємця. Спочатку слід розробити або індивідуальний проект, або скористатися типовим . У разі вибору параметра будівництва будинку з піноблоку, то потрібно розібратися, який піноблок краще . У відеожурналі компанії «КіевНовБуд» можна подивитися приклад будинку з піноблоку, будується в м.Києві .

Для того щоб безкоштовно придбати земельну ділянку на Україні потрібно спочатку подати заяву до відповідного органу. Потім після отримання дозволу розробляється проект на відведення землі. На останньому етапі оформляється право власності і видається державний акт. Більш детально про це можна дізнатися зі статті «Як безкоштовно отримати ділянку» . Ця процедура називається приватизацією землі, яку гарантує Конституція і Земельний кодекс України. Цим правом може скористатися будь-який українець.

Купівля землі: як правильно провести операцію

При покупці землі дуже важливо знати, як правильно купити ділянку, щоб потім не виникло проблем, і угода не була анульована. Тому слід ретельно перевіряти документи на їх якість і справжність при покупці. Великі ризики виникають при купівлі землі у приватної особи, що називається вторинною продажем. При цій операції слід бути особливо обережним. В цьому випадку повинна проводитися особливо уважно перевірка документів на ділянку.

Перевірка приватизації землі

Купувати слід тільки приватизована ділянка. Це можна перевірити, попросивши у продавця держакт на право власності, що підтверджує приватизацію. У державному акті зазначаються дані власника і все, що стосується самої ділянки: план, адреса, розміри, площа і цільове призначення. Акт повинен бути підписаний главами місцевих органів самоврядування та органу, завідувача земельними ресурсами.

Купувати неприватизований ділянку недоцільно, так як процес приватизації займає надто багато часу і може затягнутися надовго. Процедура приватизації, як і будівництво будинку, складається з етапів. Кожен етап вимагає часу. Одним з етапів будівництва будь-якого будинку є зведення фундаменту. Існують різні варіанти фундаментів, одні з них монолитный , прикладом використання такого фундаменту компанією «КиївНовБуд» є будівництво в г.Боярка .

Цільове призначення ділянки

При купівлі ділянки потрібно звертати увагу на його цільове призначення. Якщо мета покупця побудувати власний будинок, то потрібно, щоб в цільовому призначенні стояло, що ділянка призначена для житлової або громадської забудови. Якщо земля купується для дачі або городу, то можна купити ділянку сільськогосподарського призначення. На такій ділянці можна побудувати будинок з керамічного блоку .Слід поставитися уважно до цільовим призначенням, так як поміняти призначення дуже складно, а часом навіть неможливо.

Перевірка документів

При покупці землі, обов’язковою процедурою є перевірка земельної ділянки. Існують різні види шахрайства при продажі землі. Наприклад, показується ділянку, якщо покупцеві він подобається, то оформляється угода. А коли починається будівництво будинку, з’ясовується, що ділянка знаходиться в іншому місці. Довести що-небудь після оформлення угоди купівлі-продажу вже неможливо, адже нотаріус оформляє документи на підставі державного акту на ділянку, який в ньому вказано, а не на той, що сподобався покупцеві. Тому потрібно знати, не тількияк вибрати гарну ділянку , але і про можливі варіанти шахрайства, щоб уникнути обману. Завдяки новій електронній послуги в земельній сфері стало можливим отримати інформацію про купується ділянці в електронному вигляді з Реєстру. Список власників ділянок доступний через сервіс «Публічна кадастрова карта».

Перед тим як укласти договір купівлі-продажу слід уважно вивчити правовстановлюючі документи. До них відноситься державний акт на право власності на землю, яка продається. В акті вказується місцезнаходження ділянки та орган, який видав документ. До держакту додається план відведення землі, а також вказуються сусіди, які підписали документ. Бажано звірити документи з кадастром: уточнити місцезнаходження, розміри і площу ділянки. Якщо є сумніви з приводу розмірів ділянки, покупець має право його переміряти.

Перевірити, чи правильно було виконано оформлення землі у власність, на підставі державного акту неможливо. Для цього слід звернутися до землевпорядних органів, в яких зберігаються всі дозвільні документи. Можна звернутися в органи місцевого самоврядування та дати запит про те, хто дійсно є власником ділянки і реальному його місцезнаходження. Крім того, покупець має право попросити показати йому оригінал державного акту, щоб звірити адресу, площа і розміри купується ділянки.

Правильне оформлення договору купівлі-продажу

проверка документов на участок

Оформлення земельної ділянки в Україні шляхом відчуження вимагає підготовки таких документів:

  • Держакт, завдяки якому підтверджується право власності продавця. У ньому також вказуються основні дані про майно, що продається ділянці.
  • Документ, який став підставою для видачі державного акта: договір купівлі-продажу, міни, дарування та ін. Якщо земля приватизувалася за рішенням органів місцевого самоврядування, то його докладати не потрібно.
  • Довідка про присвоєння кадастрового номера, якщо раніше він не був присвоєний.
  • Експертну оцінку земельної ділянки. Її можна отримати при управлінні земельними ресурсами або її може зробити незалежний експерт, який має ліцензію на право проводити земельнооценочние роботи.
  • Довідку з кадастрового бюро про те, що немає ніяких обтяжень на дану земельну ділянку — відсутність прав у третіх осіб.
  • Довідку про відсутність на ділянці будівель та споруд, що видається сільрадою або БТІ, так як купівля-продаж і порядок оформлення ділянки з будівлями має свої особливості.
  • Згода співвласників на продаж ділянки, якщо такі є, наприклад, дружина або чоловік. Згода повинна бути завірена нотаріально.

Продавець і покупець при угоді повинні мати при собі наступні документи:

  • паспорт;
  • ідентифікаційний код платника податків;
  • паспорт та ідентифікаційний код співвласників, якщо такі є;
  • паспорти та ідентифікаційні коди подружжя, якщо власник або покупець перебуває у шлюбі;
  • свідоцтво про шлюб або про розірвання шлюбу.

Існують обов’язкові платежі при продажу земельної ділянки:

  • держмито в розмірі 1% від суми, зазначеної в договорі купівлі-продажу;
  • відрахування до Пенсійного Фонду в розмірі 1% від суми договору;
  • при продажу ділянки без домоволодіння сплачується податок з фізичних осіб в розмірі 5% від суми договору;
  • послуги нотаріуса.

Отримання всіх необхідних довідок тягне за собою додаткові витрати.

Попередній договір

Можна оформити попередній договір, якщо, Наші послуги з розрахунку кошторису на будівництво будинку , у покупця немає достатньої суми для покупки ділянки або у продавця не вистачає необхідних документів. У попередньому договорі вказуються терміни підписання основного документа купівлі-продажу і прописуються істотні умови, які будуть підставою для його підписання. Термін укладання угоди, вказаний в попередньому договорі, може бути коротше за згодою сторін. Але укладення угоди пізніше зазначеного терміну може спричинити юридичні санкції. Якщо термін, коли буде підписаний основний документ, не вказано, то таким терміном вважається термін дії попереднього договору.

Щоб не було ніяких розбіжностей, краще в попередньому договорі вказувати повний список істотних умов:

  • дата укладення основного договору;
  • докладний опис об’єкта,;
  • вартість відчужуваного ділянки;
  • порядок оплати;
  • терміни переходу права власності: після оплати або іншу умову.

Під час укладання угоди з купівлі-продажу необхідно, щоб договір відповідав вимогам українського законодавства.

Після підписання договору про купівлю-продаж продавцеві нотаріус видає договір купівлі-продажу землі та копію квитанції про сплату податків з прибуткового податку з фізичних осіб. Покупець отримує наступні документи:

  • договір купівлі-продажу;
  • витяг з державного реєстру про реєстрацію договору;
  • оригінал держакту, в якому зроблено відмітку про відчуження земельної ділянки;
  • копію довідки з земельного кадастру про наявність обтяжень на земельну ділянку.

Після укладання угоди покупець повинен переоформити документи на земельну ділянку. Йому слід звернутися в місцеві органи самоврядування і отримати новий Державний акт на право власності земельною ділянкою, де він буде вказано власником.

Після того як всі документи на ділянку оформлені, можна приступати до будівництва будинку. Будинок можна будувати самому, а можна вдатися до сторонньої будівельної організації. Будівництвом будинків в Києві і Київській області займається компанія «КиївНовБуд» .Вона не тільки будує будинки під ключ , а також пропонує різні будівельні послуги, в тому числі з ландшафтного дизайну .

При укладанні договору про будівництво під ключ з нашою компанією клієнт отримує в якості подарунка безкоштовне оформлення прав власності на будинок. Крім того, компанія гарантує безкоштовне обслуговування протягом року.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 оценок, среднее: 4,67 из 5)
Загрузка...